Online verkooptraining
9 E-learning modules
met onze online verkooptraining
9 E-learning modules
Introductie | Hoe kun je zelfbewust, ontspannen en professioneel commerciële gesprekken voeren?
Module 1 | De kracht van intentie - Het bijzondere effect op je gemoedstoestand
Module 2 | De strandbal - Eenvoudige inzichten om beter te begrijpen en beter begrepen te worden
Module 3 | Echt luisteren - Maak commerciële ruimte in je hoofd
Module 4 | Even schakelen - Hoe je miscommunicatie kunt voorkomen
Module 5 | NIVEA - Hoe je jezelf beperkt en dit kunt ombuigen
Module 6 | Gesprekken voeren met LSD - Hoe je sneller tot de kern komt
Module 7 | Durf de OEN te zijn - Wees niet bang dat je iets niet weet
Module 8 |Checken - Hoe je verwachtingen kunt managen
Module 9| Over de deal heen - Hoe je langdurig gaat samenwerken!
Wat deze E-Learning modules je opleveren
Leer effectief gelijkwaardig communiceren ongeacht rol en positie van je klant
Commerciële ruimte in je hoofd en je gesprekken: begrijp klantbehoefte en verwachtingen
Gebruik de juiste intentie in je gesprekken en ontdek de andere kant van de strandbal :-)
Krijg opdrachten gegund omdat je niet verkoopt
Verkoop niet, maar werk toe naar langdurige samenwerking en creëer een match in jullie relatie en dienst
E-Learning commercieel luisteren
Marc van Katwijk vertelt in deze korte introductievideo wat je leert met de E-learning 'Commercieel luisteren'.
Klantbeoordeling
In oncomfortabel situaties gaan irrationele gedachten (belemmerende overtuigingen ) in ons brein aan het werk om mogelijke 'pijn' te voorkomen. Deze intentie zorgt ervoor dat je je onzeker voelt. Door deze onzekerheid zijn we veel minder in staat om goed uit de verf te komen, want we zijn dan meer met onszelf bezig dan met de klant.
We verzinnen allerlei excuses om nog even geen contact te hoeven leggen met die ene 'moeilijke' klant.
Onzekerheid kan ervoor zorgen dat we niet door durven te vragen over thema's waar we minder kennis van hebben of voelen we ons klein omdat we tegenover iemand zitten met een hoge functie... Kortom, deze beperkende gedachten belemmeren een prettig verkoopgesprek. Overwin dit door je minder te focussen op het resultaat, maar ga voor een duurzame zakelijke relatie. Hoe je dit doet, leer je met de E-learning Commercieel luisteren.
Wanneer we willen voorkomen dat we de gladde verkoper worden, blijven we vaag. Wanneer we willen voorkomen dat we met lege handen uit het commerciële gesprek stappen gaan we pushen.
Vaak zijn we ons de kracht van deze intenties niet bewust en worden het patronen in ons dagelijks handelen. We houden gedrag in stand wat we niet willen zijn. En zijn niet in staat om te doen wat we wel willen: Klanten helpen, langdurige relaties aangaan en succesvol zijn.
Verkopen zonder ingewikkeld gedoe...
Zelf heb ik een hekel aan verkopen, en toch wil ik klanten helpen met mijn diensten en voer ik regelmatig commerciële gesprekken. Door mijzelf te blijven en geen kunstjes in te zetten, lukt mij dat goed. Er komen lucratieve opdrachten uit ruim 85% van mijn klantgesprekken.
Door te reflecteren op de vraag waarom mij dit makkelijk afging werd ik mij bewust van een eenvoudig principe dat gebaseerd is op de intenties 'voorkomen' of 'creëren'. Door commerciële ruimte in mijn hoofd te creëren en over de deal heen te kijken begrijp ik mijn klanten. Daarom kan ik voorstellen op maat maken die 1 op 1 passen bij de wensen van mijn klant en daarom krijg ik het vertrouwen.
Mijn naam is Marc van Katwijk, ik ben trainer, coach en auteur. In 2005 heb ik Remarcable trainingen opgericht en train en coach ik (young) professionals uit allerlei branches die een allergie hebben voor het woord 'commercie' Het liefst zouden zij deze gesprekken uitstellen of zelfs helemaal niet doen. Ik geniet elke dag wanneer de lading van commercie wordt afgehaald en er leuke, ontspannen en effectieve gesprekken plaatsvinden.
Daar wordt iedereen beter van!
Enerverende training waarin theorie en praktische toepasbaarheid goed op elkaar zijn afgestemd. Concreet en leerzaam, een absolute aanrader!
Geen trucjes maar oprechte interesse en relatie boven transactie. Heel herkenbaar en goede oefeningen. Uitstekend!
Praktisch en compleet! Prettig te volgen, aanspreekbaar en gegarandeerd meerwaarde voor ieder gesprek met je klant!
Geen uitstel gedrag meer, of slapeloze nachten. Kijk op een andere manier naar 'commercie' en zie hoe leuk het kan zijn om klanten te helpen met jouw expertise
Mijn persoonlijke inzichten en praktijk-ervaringen heb ik in deze online training voor je vastgelegd. In 9 concrete lessen ontwikkel je nieuwe inzichten en leer je hoe je de beste resultaten haalt uit jouw commerciële gesprekken d.m.v. video's, theorie en praktische oefeningen.
Tevens krijg je toegang tot de community waarin vragen en ervaringen worden gedeeld en je extra inspiratie op doet.