arrow_drop_up arrow_drop_down

InCompany - Management

Teamcoaching

7500+
Professionals getraind en gecoacht
9,4 

Klantbeoordeling

15 jaar
Praktijk ervaring in alle branches
Deze leer- en ontwikkelvraag hebben wij met een maatwerk programma voor BOVAG fietsenwinkels opgelost

Hoe inspireer je jouw team in klantgericht denken en handelen?

Doelgroep

6 Eigenaar / Ondernemers van BOVAG fietsenwinkels

Voorbereiding

Uitgebreid intakegesprek met projectleider namens BOVAG

Thema's

Hoe krijg je ze mee?, inspiratie en betrokkenheid, activerende teammeeting organiseren, veel eigen praktijkcases, motiverende feedback geven, met elkaar en van elkaar leren, uitwerken persoonlijke actiepunten en plannen

Na de training

Ondernemers weten hoe ze met praktische interventies hun team elke dag tot klantgericht gedrag kunnen stimuleren

Resultaat

Elke ondernemer heeft voor zijn eigen team een inspirerende boodschap, een praktisch plan van aanpak en ideeën opgedaan om de klantgerichtheid te vergroten. Ondernemers hebben hiervoor praktische inzichten en tips gekregen die zij kunnen inzetten in hun team.

Tijd

2 halve dagen verdeeld over een periode van 3 weken

Ervaringen

De theorie en praktijk wordt op de juiste manier aan elkaar gekoppeld waardoor de training boeiend maar vooral heel leerzaam is

Robbert de Keijzer

Mark weet op een boeiende manier bestaande psychologische theorieën te koppelen aan praktijkgerichte oefeningen

Anoniem

Heel fijn dat je situaties kan voorleggen die in de praktijk toegepast kunnen worden. Enorm veel hulp gekregen en ook veel geleerd vanuit de ervaring van Marc. Aanrader!

Fleur Vennema

De trainingen van Marc heb ik als erg prettig en leerzaam ervaren. Er was goede mix van theorie en praktijk en daarnaast weet Marc een fijne, vertrouwde sfeer neer te zetten. Iedereen kwam aan bod en kreeg persoonlijk advies. Ik zou de training met DISC van harte aanbevelen!

Caspar

Wil je graag sparren over leiderschapsontwikkeling en managementvaardigheden binnen jouw organisatie?