€ 19,95

Commercieel luisteren

Over oenen, kampioenen en strandballen

Marc van Katwijk is trainer en businesscoach. In zijn trainingspraktijk ontmoet Marc dagelijks experts die als een berg op zien tegen commerciële gesprekken.


De spanning ontstaat meestal door gedachtes als ‘Ik wil voorkomen dat ik als een stofzuigerverkoper over kom…’ of ‘Ik wil voorkomen dat ik de opdracht niet scoor…’.


Veel experts die dit herkennen zoeken naar een praktische en effectieve oplossing om van dit ongemakkelijke gevoel af te komen.



€ 9,95

Commercieel luisteren (e-book)

Over oenen, kampioenen en strandballen

Marc van Katwijk is trainer en businesscoach. In zijn trainingspraktijk ontmoet Marc dagelijks experts die als een berg op zien tegen commerciële gesprekken.


De spanning ontstaat meestal door gedachtes als ‘Ik wil voorkomen dat ik als een stofzuigerverkoper over kom…’ of ‘Ik wil voorkomen dat ik de opdracht niet scoor…’.

Veel experts die dit herkennen zoeken naar een praktische en effectieve oplossing om van dit ongemakkelijke gevoel af te komen.

"Als je jezelf bewust wordt en eenvoudig traint in een creërende manier van denken en doen, dan verander je daarmee jouw resultaten. En dat gaat veel verder dan de deal alleen"

Eenvoudig toe te passen in de praktijk

Marc heeft zijn ervaring met commerciële gesprekken gebundeld in een eigen boek ‘Commercieel luisteren’. Het is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardigheden dan meestal in het eigen vakgebied ontwikkeld zijn. Met de inzichten uit dit boek zijn deze vrij eenvoudig toe te passen in de praktijk.

Succes onvermijdelijk

Dit boek beschrijft op praktische, vlotte en verhelderende wijze de essentiële inzichten en toepassingen om opdrachten gegund te krijgen en langdurige samenwerking met jouw klanten aan te gaan. Jouw sales- en adviesgesprekken gaan veel relaxter en worden leuker om te doen. Succes is dan onvermijdelijk.

Recensies

Geen trucjes maar oprechte interesse en relatie boven transactie. Heel herkenbaar geschreven en goede oefeningen. Uitstekend!
Ook KPN heeft de training Adviserend Verkopen met succes afgerond

Erik Rieken - managing director KPN

Handzaam en compleet boek! Prettig leesbaar, aansprekend en gegarandeerd meerwaarde voor ieder gesprek met je klant!

Diana Stout - MKB-adviseur en directeur Administer BV 

Leest als een roman en wekt je nieuwsgierigheid op. Heel praktisch en direct toepasbaar in de praktijk
Rob van Dee - account manager Grohe Nederland
Met veel plezier en gemak heb ik dit boek over commercieel luisteren gelezen. Het is geschreven alsof de auteur voor je staat en het uitlegt...

Pieter Jelle