arrow_drop_up arrow_drop_down

InCompany - Sales

Commercieel luisteren

7500+
Professionals getraind en gecoacht
9,4 

Klantbeoordeling

15 jaar
Praktijk ervaring in alle branches
Deze leer- en ontwikkelvraag hebben wij met een maatwerk programma voor YoungCapital opgelost

Hoe effectief omgaan met verschillend klantgedrag en sneller de vraag achter de vraag ontdekken?

Doelgroep

8 Accountmanagers bij Young Capital

Voorbereiding

Persoonlijke intake met persoonlijk praktijkcases, invullen DISC profiel, voorbereidingsopdrachten bij elke trainingsbijeenkomst, doorlezen enkele hoofdstukken uit boek ‘Commercieel luisteren’

Thema's

Verwachtingen managen, zelfbewust communiceren, over de deal heenkijken, inzicht in verschillende gedragsstijlen (DISC), regie hebben, meta communicatie, beïnvloedingsvaardigheden, veel oefenen praktijkcases en lastige situaties, uitwerken persoonlijke actiepunten en borging

Na de training

Uitvoering ‘buddy systeem’, voortgang leerdoelen samen met leidinggevende bespreken, oefeningen uit het boek ‘Commercieel luisteren’ doen

Resultaat

Accountmanagers zijn relaxt en authentiek in klantgesprekken. Zij ‘werken’ minder hard en halen meer resultaat uit bestaande relaties

Tijd

3 hele dagen verdeeld over een periode van 6 maanden

Ervaringen

Bijzonder leerzaam de methodiek van de strandbal!

Anouk

Neem eens een kijkje achter die 'strandbal'!
Mooie nieuwe inzichten aangereikt gekregen én toegepast in de praktijk

Marian

De training zorgt voor verschillende handvaten om om te gaan met de verschillende kleuren van de strandbal

Anoniem

Vol met inzichten, praktische tips en inspiratie ging ik naar huis na de training 'Commercieel Luisteren'. Ik kijk ernaar uit om deze zaken in de praktijk te brengen!

Anoniem

Binnenkort een gesprek plannen over een salestraining in jouw organisatie?